top of page
brick wall.png

Regulamin

  Regulamin korzystania z zajęć tanecznych w MyWay Dance Academy

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin ma za zadanie określić zasady korzystania z usług MyWay Dance Academy oraz przedstawia prawa i obowiązki osób uczestniczących w zajęciach tanecznych i przebywających na terenie  MyWay Dance Academy przy ul. Lastadia 35/7.

2. Właścicielem MyWay Dance Academy jest MyWay Dance Academy Sofiia Orlova prowadząca jednoosobowo działalność gospodarczą pod nazwą MyWay Dance Academy z siedzibą przy ul. Lastadia 35/7 80-880 Gdańsk, NIP 5842833743, REGON 525055233, tel. 451 560 777, e-mail: info@mywaydance.pl.

3. Zajęcia oferowane w MyWay Dance Academy są kursami/warsztatami tanecznymi o charakterze pozaszkolnym edukacyjnym i zorganizowanym dla imiennie wskazanych i wcześniej zapisanych osób, prowadzonymi przez instruktorów zatrudnianych przez MyWay Dance Academy. Podczas kursów uczestnicy uczą się ruchów, techniki i rytmiki.

4. Udział w zajęciach regularnych i warsztatach może wziąć jedynie osoba, która z odpowiednim wyprzedzeniem zapisała się na zajęcia/warsztaty i uiściła za nie opłatę (dalej: „uczestnik” lub „kursant”). W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest pisemna zgoda opiekuna prawnego.

5. Decyzja o uczestniczeniu w zajęciach i warsztatach odbywających się w MyWay Dance Academy powinna być poprzedzona przyjęciem do wiadomości, zaakceptowaniem i zobowiązaniem się do przestrzegania przez tutejszego Regulaminu. W przypadku osób niepełnoletnich Regulamin dotyczy ich prawnych opiekunów. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania, a osoby, które go nie przestrzegają mogą zostać skreślone z listy Uczestników.

6. Uczestnik przed przystąpieniem do zajęć zobowiązany jest do oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem, Polityką Prywatności oraz Procedurą realizacji polityki bezpieczeństwa sanitarnego.

 

II. ZAPISY NA ZAJĘCIA

1. Uczestniczenie w zajęciach możliwe jest pod warunkiem posiadania ważnego i opłaconego imiennego karnetu, opłacenie pojedynczego wejścia. Aktualny cennik dostępny jest pod adresem: instagram.com/myway_dance_academy 

2. Rejestracja na zajęcia regularne i warsztaty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, dostępnego na stronie internetowej   mywaydance.pl albo instagram.com/myway_dance_academy.  Do zapisania się na zajęcia tym sposobem niezbędne są:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Google Chrome.

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

c. włączona obsługa plików cookies,

d. zainstalowany program FlashPlayer.

Istnieje także możliwość zapisać się na zajęcia regularne i warsztaty na miejscu w MyWay Dance Academy, chociaż zaleca się, aby zapisów dokonywać drogą elektroniczną.

3. Do zawarcia umowy z MyWay Dance Academy dochodzi nie przez sam zapis na zajęcia lub warsztaty w sposób wskazany powyżej za pośrednictwem formularza rejestracyjnego lub wysłania zgłoszenia inną drogą elektroniczną, a dopiero w momencie wysłania potwierdzenia zapisu na dane zajęcia lub warsztaty przez MyWay Dance Academy poprzez wiadomość e-mail albo powiadomienia w Instagram na adres wskazany przez osobę zapisującą się. Może bowiem zdarzyć się sytuacja, w której przekroczono limit dopuszczalnej liczby osób na danych zajęciach lub z innych względów zapis do danej grupy jest niemożliwy – w takich wypadkach nie dochodzi do zawarcia umowy z MyWay Dance Academy. MyWay Dance Academy nie ponosi odpowiedzialności za niepoinformowanie o zmianach dotyczących konkretnych zajęć, czy ich odwołania, w przypadku podania błędnego adresu mailowego, czy numeru telefonu w formularzu zgłoszeniowym.

4. Uczestnik dokonuje zapisu na wybrany kurs lub warsztat, zgodnie z harmonogramem dostępnym na stronie internetowej: mywaydance.pl albo instagram.com/myway_dance_academy. Umowa zostaje zawarta na czas określony 30 dni licząc od dnia uczestnictwa w pierwszych zajęciach zgodnie z wykupionym karnetem, z możliwością jej przedłużenia poprzez uiszczenie zapłaty za kolejny karnet.

 

III. SYSTEM PŁATNOŚCI, REKLAMACJE, PRAWO ODSTĄPIENIA

1. Opłata imiennego karnetu, lub pojedynczego wejścia powinna zostać uregulowana przed zajęciami, a po otrzymania potwierdzenia zapisu na dany kurs drogą wiadomości e-mail. 

Płatności można dokonać na recepcji studia, bezpośrednio przed zajęciami albo za pomoca PayU.

Aktualny cennik dostępny jest pod adresem: mywaydance.pl albo instagram.com/myway_dance_academy.

2. Kursant/Uczestnik zawierając umowę z MyWay Dance Academy oraz wybierając określony karnet wyraża zgodę na cykliczne, co miesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości opłaty za karnet. Opłata będzie pobierana przez Operatora płatności raz w miesiącu. Kursant/Uczestnik w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz firmy.

3. Wszystkie karnety (na 4, 8, 16) są ważne przez 30 dni licząc od dnia uczestnictwa w pierwszych zajęciach po wykupieniu danego karnetu.

Karnety przedłużamy tylko w określonych przypadkach:

odwołanie zajęć ze strony MyWay Dance Academy, na które kursant jest zapisany

szkoła jest zamknięta (Boże Narodzenie, Wielkanoc, inne święta)

poważna choroba, jak na przykład złamana kończyna, która uniemożliwia uczestniczenie w zajęciach przez długi czas. Do informacji studia drogą mailową (info@mywaydance.pl), lub telefoniczną (451-560-777) powinna niezwłocznie wpłynąć informacja o niemożności uczestniczenia w zajęciach (potrzebna dokumentacja medyczna).

4. O starcie nowych zajęć informujemy mailowo, lub telefonicznie osoby zapisane przez formularz na maksymalnie dwa dni przed rozpoczęciem zajęć.

5. Reklamacje dotyczące zajęć można zgłosić mailowo na info@mywaydance.pl w terminie nie przekraczającym 7 dni od momentu zdarzenia, które mogłoby być podstawą do złożenia reklamacji. W wiadomości reklamujący powinien podać swoje dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz szczegółowo opisać zdarzenie, tak aby osoba odpowiedzialna mogła się do niego ustosunkować i podjąć odpowiednie działanie. MyWay Dance Academy udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, na wskazany przez reklamującego adres. MyWay Dance Academy jest uprawniona do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania w przypadku złożenia jej po upływie terminu oraz gdy nie jest możliwe jej rozpoznanie z uwagi na brak danych identyfikujących osobę składającą.

6. Kursant lub rodzic/opiekun kursanta ma obowiązek poinformować o planowanej nieobecności na zapisanych zajęciach.

7. W przypadku opuszczenia zajęć przez kursanta, nie ma możliwości przedłużenia karnetu. Karnet obejmuje określoną ilość wejść do wykorzystania w naszym studiu, dlatego można pójść na inne zajęcia, zanim ważność karnetu się skończy.

8. Karnet jest imienny i nie może być użytkowany przez inną osobę. 

9. Informację o koszcie lekcji indywidualnych otrzymacie Państwo telefonicznie (451-560-777) lub mailowo (info@mywaydance.pl)

10. W przypadku zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość (tj. np. wykupienia karnetu online), uczestnik ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27). Termin ten liczony jest od dnia zawarcia umowy.

11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje kursantowi, jeżeli MyWay Dance Academy wykonało pełną usługę za wyraźną zgodą kursanta, a ten został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez MyWay Dance Academy utraci prawo odstąpienia od umowy.

12. W przypadku usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie kursanta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, kursant, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.

13. Odstąpienie od umowy, a tym samym rezygnację z uczestnictwa w zajęciach należy składać w formie pisemnej lub elektronicznej, przed całkowitym wykorzystaniem wykupionego karnetu.

14. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być opatrzone datą i jeżeli jest składane w wersji papierowej, podpisem oraz powinno się składać według wzoru formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do regulaminu. Można także przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres: info@mywaydance.pl. Jeżeli uczestnik skorzysta z takiej możliwości, MyWay Dance Academy prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

 

IV. ZASADY UCZESTNICZENIA W ZAJĘCIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ MYWAY DANCE ACADEMY

1. Uczestnicy mają prawo wstępu do MyWay Dance Academy w celu uczestniczenia w zajęciach tanecznych i będąc kursantem mogą:

korzystać z sali i znajdującego się na nim sprzętu za zgodą instruktora,

zadawać pytania dotyczące zajęć instruktorom w trakcie zajęć,

być informowanym (smsowo, lub mailowo) na bieżąco o warsztatach i innych wydarzeniach organizowanych przez MyWay Dance Academy.

2. Kursanci zobowiązani są do:

przestrzegania regulaminu,

zmiany obuwia, które nie może być obuwiem użytkowanym na zewnątrz!,

poinformowaniu o planowanym nie przybyciu na zapisane zajęcia,

zgłoszenia się w recepcji w celu weryfikacji swojej tożsamości, karnetu, płatności, lub innego sposobu zarejestrowania wizyty,

przestrzegania ogólnie przyjętych zasad kultury osobistej i nie naruszania godności osobistej innego uczestnika.

3. Warunkiem odbycia się zajęć jest obecność minimum pięciu osób (dla zajęć dziecięcych 3 osób). W każdym innym przypadku decyzję o odbyciu się, lub odwołaniu zajęć podejmuje pracownik Recepcji w porozumieniu z instruktorem.

4. Na sali mogą przebywać jedynie osoby zapisane na dane zajęcia. Dotyczy to również zajęć dla dzieci 3-5 lat, lub 4-6 lat (w tych zajęciach uczestniczą jedynie dzieci).

5. Zajęcia podzielone są ze względu na poziom zaawansowania, oraz grupy wiekowe. Grafiki zajęć znajdziesz pod tym linkiem: mywaydance.pl albo w instagram.com/myway_dance_academy.

6. MyWay Dance Academy ma prawo do odwołania zajęć w poszczególnych przypadkach. Zajęcia te są odrabiane w późniejszym, ustalonym z grupą terminie lub ważność karnetu ulega wydłużeniu (decyduje o tym instruktor). MyWay Dance Academy ma prawo wydelegować instruktora na zastępstwo w przypadku niemożności prowadzenia zajęć przez stałego instruktora danej grupy.

7. Decydując się na udział w zajęciach uczestnik jest świadomy swojego stanu zdrowia i kondycji fizycznej i bierze udział w zajęciach na własną odpowiedzialność bądź w przypadku niepełnoletnich uczestników, na odpowiedzialność ich prawnych opiekunów. MyWay Dance Academy nie ubezpiecza kursantów od następstw nieszczęśliwych wypadków, ani też nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałe nieszczęśliwe wypadki lub kontuzje w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Osoby, które chcą być ubezpieczone na wypadek zdarzenia zaistniałego podczas przebywania na terenie MyWay Dance Academy, powinny wykupić stosowne ubezpieczenie we własnym zakresie. Zastrzega się, że MyWay Dance Academy nie ponosi odpowiedzialności za skutki tańca wykonywanego samodzielnie, bez opieki instruktora.

8. Osoby, które mają jakiekolwiek problemy ze zdrowiem nie zezwalające na udział w zajęciach oraz osoby przyjmujące lekarstwa, które w jakikolwiek sposób wpływają na ich zdolności fizyczne i psychiczne, nie mogą uczestniczyć w zajęciach. Jeśli kursant ma jakiekolwiek wątpliwości co do swojego stanu zdrowia, zobowiązany jest do zgłoszenia tego instruktorowi.

9. MyWay Dance Academy nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione na terenie studia i w jego obrębie w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące prawo, chociaż MyWay Dance Academy postara się zapewnić kursantom, jak największy poziom bezpieczeństwa m.in. poprzez zainstalowanie szafek zamykanych na klucze. Zaleca się jednak unikanie zabierania ze sobą przedmiotów wartościowych lub zabierania ich ze sobą na salę i umieszczenia na kanapie, lub podłodze, poza obszarem wykorzystywanym do treningu, ale w zasięgu swojego wzroku albo umieszczenie w szafkach zamykanych na klucz.

10. Koszty za szkody wyrządzone w MyWay Dance Academy ponosi kursant, lub rodzic/ opiekun kursanta na zasadach ogólnych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

11. Uczestnik, który nie wyraził zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie wizerunku i rozpowszechnianie tego wizerunku oraz który nie życzy sobie być utrwalany na materiałach fotograficznych lub video, powinien usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video i poinformować o tym osobę wykonującą zdjęcie lub video w momencie ich powstawania. MyWay Dance Academy na prośbę uczestnika może usunąć daną fotografię lub video.

12. Uczestnik winien jest zapytać o zgodę instruktora na filmowanie, lub fotografowanie jego zajęć.

13. Sposób prowadzenia zajęć, sekwencje ruchów, metodyka oraz całokształt organizacyjny stanowi utwór w rozumieniu ustawy Prawo autorskie i pokrewne, przygotowany przez kierownictwo i instruktorów MyWay Dance Academy. Każdy z utworów objęty jest prawami autorskimi, a wszelkie próby kopiowania, udostępniania, naśladowania oraz zwielokrotniania utworów spowoduje zawiadomienie odpowiednich organów i wszczęcie postępowania sądowego.

14. MyWay Dance Academy nie oferuje kursantom zajęć opartych o ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki. Wszelkie utwory wykorzystywane podczas zajęć mają charakter prywatny i posiłkowy. Uczestnik deklaruje, że nie wpływają one na decyzję o zakupie karnetu, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha ich dla poprawy własnego nastroju.

15. Instruktor prowadzi zajęcia techniczne oparte na krótkich sekwencjach połączonych ruchów. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wytupywanie go nogą, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Każda muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez instruktora w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych ruchów.

16. Teren, na którym odbywają się zajęcia oferowane przez MyWay Dance Academy stanowi własność prywatną i nie może być uznawany za przestrzeń publiczną ani miejsce ogólnodostępne. Na terenie MyWay Dance Academy mogą w określonych godzinach przebywać tylko osoby spełniające kryteria wynikające z regulaminu (w tym kursanci). Zabrania się, by osoby trzecie, bez względu na podmiot, który reprezentują mogły poruszać się po terenie MyWay Dance Academy. W przypadku zakłócenia pracy recepcji, instruktorów lub administracji natychmiast wzywane zostaną odpowiednie służby z informacją o utrudnianiu pracy noszącym znamiona nękania przez osoby trzecie. Dla osób trzecich, które utrudniają pracę będzie każdorazowo nakładana kara pieniężna w wysokości dziennego obrotu akademii za każdą godzinę utrudnień w funkcjonowaniu MyWay Dance Academy.

17. MyWay Dance Academy oświadcza, że ze względów bezpieczeństwa, na wypadek wtargnięcia osób trzecich niebędących uczestnikami ani ich opiekunami prawnymi lub rodzicami, pracownikami MyWay Dance Academy ani klientami, teren MyWay Dance Academy (hol, recepcja, sale) będzie rejestrowany w formie audio i video za pomocą takich urządzeń jak telefon komórkowy, tablet, kamera, itp., a zapisane materiały mogą być udostępnione podmiotom zewnętrznym w wypadku naruszenia bezpieczeństwa lub w wyniku zaległości finansowych, co w przypadku sporów prawnych posłuży jako materiał dowodowy. Materiały, które nie zostaną wykorzystane przy sporach prawnych będą każdorazowo usuwane w terminie do 14 dni od ich utrwalenia. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli dana osoba nie wyraża zgody na nagrywanie, proszona jest o opuszczenie MyWay Dance Academy przed rozpoczęciem utrwalania dźwięku lub obrazu.

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy regulamin może ulec zmianie. O wprowadzonych zmianach MyWay Dance Academy poinformuje kursantów mailem lub pisemnie, a kursanci mają możliwość w terminie 14 dni od dnia doręczenia im informacji o zmianach w regulaminie zrezygnować z kursu na zasadach przyjętych w regulaminie albo dostarczyć MyWay Dance Academy pisemnie lub mailem oświadczenie o akceptacji zmian regulaminu. Brak rezygnacji z kursu przez uczestnika w terminie 14 dni oraz brak jakiegokolwiek oświadczenia w zakresie akceptacji zmian w regulaminie oznacza akceptację tych zmian, w związku z czym kursant nadal będzie mógł uczestniczyć w zajęciach. Zmiany regulaminu i cennika nie mają wpływu na czynności dokonane przed wejściem w życie takich zmian.

2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez uczestnika z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Uczestnik posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Uczestnik może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z MyWay Dance Academy.

b. Uczestnik może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nim a MyWay Dance Academy.

c. Uczestnik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a MyWay Dance Academy, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.

4. Strony oświadczają, iż w przypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszego regulaminu, z mocy prawa lub ostatecznego albo prawomocnego orzeczenia jakiegokolwiek organu administracyjnego lub sądu, zostaną uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe postanowienia niniejszego regulaminu zachowują pełną moc i skuteczność. Postanowienia niniejszego regulaminu uznane nieważne lub nieskuteczne, zgodnie zostaną zastąpione postanowieniami ważnymi w świetle prawa i w pełni skutecznymi, które wywołują skutki prawne zapewniające możliwie zbliżone do pierwotnych uregulowania dla każdej ze stron.

bottom of page